Nu är det fredagsmyyyyyyys

Nu är det äntligen fredag kväll och helgen kan börja på riktigt. Själv ska jag börja med att slänga mig i duschen och skälja bort all gelé som verkar gömam sig i min kropp så man är pigg och fräsch till i morgon. Sen ska jag väl sätta mig inne på rummet med en film och bara mys-mys-myyyysa!

I morgon väntar ännu mera mys då vi ska ha kördag, jag och fina flickorna från kören i lokalen där vi övar. Vi ska sjunga och larva oss lite under eftermiddagen, sen äta pizza och mysa med film senare på kvällen. Åååh, jag längtar nåt ohyggligt! ♥

 

Beroende på när vi blir "klara" så blir det antingen att dra sig hemåt eller så bär det iväg till Käs och fixa sig lite så vankas utgång. Hon ville tydligen ut och skaka sina lurviga litegrann. Aperopå lurvig, jag måste raka mina ben! I alla fall om man ska känna sig någorlunda säker och snygg om vi nu går ut. Men aja, det är morgondagen...

 

Första punkt: DUSCH!!!

 

Ses och hörs!

 

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback