No surprise

Som ett brev på posten kommer det. Som så många gånger tidigare!

Första träningen efter uppehåll!

Jag förväntar mig nästan att jag kommer ha träningsvärk eller ha ont på något ställe i morgon och att jag kommer vara ungefär lika smidig och rapp som ett kylskåp ikväll. Men nog fasen ska det bli skönt att komma igång med bollar och spel igen. Och nu är det träning och pepp till max inför första matchen nästa söndag, mot Boden. Jag har fått löfte om att spela och jag hoppas att det hålls såvida jag inte blir sjuk, men det tänker jag verkligen hålla mig ifrån.

 

Middagen är avklarad, så nu ska jag byta om och sen ska jag nog vara hurtig och promenera till Skönsberg. Men först...pepp till Spotify och ombyte!

 

Ha det bra, kära läsare!

 

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback