My opinion

Nyligt hemkommen från bio med farmor och jag säger bara wow!

Avatar var väldigt bra, en riktigt välgjord och vacker film! Det enda som var lite halvtaskigt var väl att det är en så klassisk story med ett amerikanskt slut, alltså ett lyckligt sådant. Mer säger jag inte utan låter er själva abgöra vad ni tycker om ni ser den. Jag tycker i alla fall att den var bra och säkerligen en film jag kommer köpa när den kommer på DVD, eventuellt önska mig den till min födelsedag, tillsammans med New Moon på DVD.

Avatar får 4 av 5 i betyg av mig!

Nu ska jag sociala mig lite med mina föräldrar sen blir det tidig kväll. Ska upp och gå på möte med min jobbcoach igen i morgon, och ska jag vara ärlig så tror jag inte hon kommer vara alltför glad...har försummat mina "läxor" litegrann under jul och nyår. Skäms på mig!

 

Nåja, mitt fel och jag får ta konsekvenserna av det. Trevlig kväll allihopa!

 

Ciao



    






Hej Madde, skickar en varm godnattkram till dig :)

2010-01-04 » 01:07:49
» Sara

Ska se Avatar imorgon! Såg trailern nyss och den verkar hur bra som helst! Mycket bättre än jag hade fått intryck av innan... Tack för hjälpen, du "öppnade mina ögon" för den haha =D

2010-01-04 » 16:55:30

åh, längar tills den kommer ut på CD är ju super bra - hehe. hur är de med dig idag? kram

2010-01-04 » 20:37:49
» käs

AAAH JAG VILLE JU OCKSÅ SE DEN! Jag trodde inte att någon av er skulle se den, annars hade jag sett den i gbg :(

2010-01-05 » 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback