Moving on

God kväll bloggen!

Tänkte slänga iväg ett litet inlägg innan jag ger mig av till veckans sista träning. Det blev lite sent men till mitt försvar så säger jag att jag åkte iväg till min kompis Viktoria direkt efter min intervju. Flickan ska flytta! I morgon! Fatta! Jag saknar henne redan! Har liksom kännt henne sen ettan! Och nu när vi väl fått bra kontakt igen så ska hon flytta. Buhu...det kommer ju liksom inte bli samma sak utan henne...inte på kören och inte i övrigt...

Och tro inte att hon flyttar bara några mil bort så man lät kan hälsa på, nej nej, till Gotland av alla ställen! Jag förbannar dig samtidigt som jag beundrar dig ohyggligt för att du gör det! Men att lämna mig och alla andra här ensamma? Inte okej!

Alla minnen...alla sångstunder...alla hundstunder! Jag kommer sakna dig älskade vän! ♥

Bara för att du lämnar mig så ska jag kura ner mig i ett bad efter träningen och mysa med minnen av dig!

Okej, det där lät fel, men you get the point...

Ciao



Vicky Hard! ♥







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback