Money money money...

Buenos dias amores!

Ännu en torsdag att genomleva, idag har jag inte så mycket planer, mer än att åka och lämna CV till ett företag och hoppas på det bästa, att jag får jobb, hehe! Sen ska jag väl försöka ta mig en lång promenad med hunden, knät ömmar lite fortfarande men det är ingen fara alls att gå. Men hoppade träningen igår för jag vet inte om det skulle hålla riktigt för påfrestningar. Nåväl, får kompensera med att göra 200% imorgon på träningen istället!

För övrigt så ska jag väl söka lite bland annonser och sånt på AF's hemsida, måste verkligen ta mig i kragen nu och söka flera jobb. Snart hamnar jag ju fasen på bidrag, haha! Och ska jag ha minsta chans att ge mig iväg på resa i juni så måste jag skrapa ihop lite money nu.

Aja, nu ska jag fixa mig lite, sen blir det promenad!

Trevlig dag alla läsare!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback