Lucky?

Utkommen från en varm och skön dusch efter en jobbig träning, både fysiskt och psykiskt. Camilla körde ur oss ganska bra, vilket kändes efter i princip en vecka utan träning, men med mycket mat. Varför det var psykiskt jobbigt var för att nästan allt gick åt skogen, trots det hade jag en rolig träning. Kändes som att bollarna sköt iväg åt totalt andra håll så fort jag nuddade dom, tyvärr var det hållet i målet bakom/bredvid mig. Men men, man kan inte vara bra jämnt. Jag hoppas bara att formen kan hitta tillbaka lagom till matchen! Jag vet att jag kan!

Anyhow, ska smörja in mig ordentligt nu och sen däcka i sängen, i morgon blir det tidig väckning för städning inför kvällen då mormor och morfar samt kusinerna + familj kommer på en lite rest-julmat-middag. Mest för att de skule få äta lutfisk...not really my kind of fish!

Så jag säger godnatt nu och dröm sött mina söta läsare!

 

Ciao



PS. Danny och Lindsay fick barn i dagens episod av CSI:NY!!! En liten tös!♥ Happy me! DS.






hehe, jag håller med :D jo, bra, lite trött.

sovit gott? kram

2010-01-05 » 01:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback