Just stop

Goddagens alla människor där ute i Sverige som lyckats hoppa in på denna halvtaskiga blogg, haha! Längsta inledning på ett inlägg som jag gjort tror jag. Anyhow, idag är det söndag, men jag tycker snarare att det känns som en dag mitt i veckan, vet inte varför, men å andra sidan kändes det som att det var måndag i fredags. Herregud, jag börjar tappa tidsbegreppet, inte okej!

I alla fall, SÖNDAG idag, vilket i mitt fall betyder vila...som vanligt. Ska mysa hela dagen och lyssna på musik och kanske ta ett varmt bad ikväll och ta hand om mig själv, nu när alla evinnerliga högtider och sånt är över så man kan någorlunda återgå till vardagen. Inget ont emot jul och nyår och allt som hör till, jag älskar't, men man blir rätt less efter en viss tid, hehe! Till att börja med ska jag i alla fall byta om och sen gå ut på en lång och härlig promenad i vinterlandskapet. Nu när det har blivit varmare igen (runt -10) så är det mer behagligt att vara ute och gå. Tar med mig min älskade iPod och vandrar, kanske nåt varv runt spåret eller området.

Nåväl, jag önskar alla en trevlig dag så hörs vi senare!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback