Joyride

Oj oj, två dagar utan bloggning! Skäms på mig...igen, haha!

Idag är jag glad, fortfarande sen i lördags, även om det mattats av litegrann. Men känslan finns kvar. Så underbart! Igår var också en bra dag, trott eller ej. Inte lika bra som lördagen, men ändå bra. Började med att försova mig lite, eller okej, en lite planerad översovning, det kändes skönt, och jag hann ju ändå! Skulle ner på Mittuniversitetet idag igen och stå med info om handbollsklubben. Kom dit, och var ensam...skickade iväg ett sms till killen som skulle hjälpa mig, han hade glömt bort det, hehe! Så jag fick stå där själv. Men det gick bra det med, det kom några stycken som var intresserade, ganska mycket också på vissa. Så jag var rätt nöjd när jag packade ihop och åkte hemöver. Kom hem och kraschade på mitt rum en stund, sen blev det matlagning till mig, mor och far. Enda gången det egentligen blev fel. Det blev lite sent med middagen så mamma hann inte äta innan hon skulle åka, så jag blev lite småputt. SEN kom infallet...jag hade lovat mamma att vara med på ett pace-pass redan förra måndagen, men det blev inte av, så jag tänkte ta det ikväll istället. Och jag fick en smått galen idé: Jag skulle springa till gymet där vi tränade. Tilläggas bör att det är typ...nästan en mil? Men den idén satt fast, så jag slängde i mig lite mat och hoppade i mina löparkläder och skickade på mamma min väska. Hon åkte före för hon skulle vara med på ett annat pass innan. Resten är historia!

Jag säger bara damn, jag är imponerad av mig själv! Jag har inte sprungit på riktigt sen i november, och att ge sig på att springa nästan en mil på kvällen och vid vägen låter kanske inte som världens bästa idé. Men det var det. Det gick jättebra, lite stumt i benen av att delvis springa i snö, men jag klarade mig fram i alla fall! Grymt stolt! Att sen träna pace var som en barnlek, även om det kändes litegrann. Fast det känns mer idag...

Jag har träningsvärk! Och jag älskar't! Haha!

Nä, nu ska jag få i mig lite frukost, sen blir det väl till att rasta pälsdjuret!

Trevlig dag alla sötnosar!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback