I still know

God kväll bloggen!

Snart ska jag lägga mig tillrätta i min varma säng och slå på min lilla TV. Ikväll ska jag skrämam upp mig själv liksom förra lördagen, ikväll väntar nämligen uppföljaren till Jag vet vad du gjorde förra sommaren, som komiskt nog heter Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren. Hoppas på lite lagom skrämselfaktor, men eftersom det är jag så lär jag väl drömma mardrömmar om fiskefrokar och mord hela natten, haha!

I morgon blir det tidig morgon, hade nämligen tänkt hinna se herrarnas U21-match i Skönsberg, och den börjar 10.30. Gaaaaaanska tidigt tycker jag, såvida man inte är på cup eller nåt sånt. Har faktiskt verit med om att få spela match klockan 7 på morgonen, liiiite jobbigt att kliva upp då kan jag lova. Men men, vi får se, lär väl vara som ett levande lik, men det får man ta!

Men som sagt, jag önskar alla läsare god natt, alternativt en fortsatt trevlig kväll så hörs vi något i morgon igen!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback