I´m gonna start a fight

Jaha, tyvärr en förlust för Sverige i sista matchen i fyrnationsturneringen mot Norge. Surt, men samtidigt så var Norge snäppet lite bättre. Varför är jag bitter då?

Jo, för det var banne mig inte så roligt att sitta framför den spännande matchen tillsammans med en innebandyspelare, innebandypappa och senare också innebandymamma och ännu en innebandyspelare! Fy tusan säger jag bara! Det värsta är att jag suger åt mig av alla retsamma kommentarer dom fyrar av, men till mitt försvar så kan jag väl få säga då att de kanske kan vara snälla och lämna mig ifred om de nu vet att jag blir hetsig! Inte då...

 

Så en förlust som kunde ha varit lite sådär smådeppig blev nu nästan jävligt bitter. Det är nästan så att jag hoppas att Sverige förlorar brons-matchen ikväll bara för att få skratta åt dom och håna. Jag vet, jag är en elak människa...ibland!

 

Anyhow, har nu stängt in mig på rummet med Spotify och msn som sällskap och funderar allvarligt på att stanna här hela resten av kvällen, tills mormor och morfar ska bli hemkörda. Sen ska jag väl försöka få någon timmes sömn innan jag ska hämta lillebror från tåget klockan fyra i morgon bitti. Tröttsamt som fan, men jag är ju snäll med mamma och pappa då i alla fall.

 

Jaja, nu ska jag vara bitter i min ensamhet, nån som vill göra mig sällskap?

 

Trevlig kväll alla läsare!

 

Ciao



Sötnosen Oscar Carlén i landslaget.






sv: haha, sweeet! :O haha count on you girl!

2010-01-05 » 23:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback