I gotta' feeling

Oops, har insett än en gång att jag försummat bloggen mer än jag borde. Men jag har haft saker att göra och tänka på, så enkelt är det.

Kan väl dra en snabb sammanfattning sen sist. Har haft True Blood maraton med Käs, vi sov inte mycket, och ändå hann vi inte se klart första säsongen. Den såg jag klar utan henne...idag tror jag...eller om det var sent igår kväll. Anyway, träning igår kväll, och den gick lite upp och ner. Inte lika bra som i måndags, men ändå klart godkänd. Så jag har en skön känsla inför helgen! Just det, kören började igår också! Snacka om glad jag var! Så kul att träffa alla igen, och at få sjunga på riktigt igen! Enda minuset var väl att jag träffade på mitt ex innan...han var där med sin tjej, hon sjunger i kören med mig. Aja...var på Birsta City också en sväng och shoppade lite, kändes nice.

Idag har jag varit hurig och promenerat ner till stan med hunden (ca 6 km) för at hämta bilen åt pappa för han skulle på after work så det skulle inte gå att få hem bilen på annat sätt, hehe! Åkte hem med bilen och bar alla 16 pelletssäckar ner i pannrummet. Kändes riktigt bra, tilläggas bör att dom väger 15 kg vardera. Nu på kvällen har jag och mamma varit på sjukhuset och hälsat på morfar som opererades i söndags. Han verkade pigg så han få kanske komma hem redan på lördag! Kändes bra!

Ligger här med datorn i sängen och latar nu, ska se på CSI:Miami med mamma vid nio och kanske dricka te och äta bullar! Kärlek på det!

Önskar alla en trevlig kväll!

Ciao








Men så är det ibland - finns viktiga saker att ta itu med först :)

2010-01-16 » 13:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback