Greased lightning

Gooooo morron, go morron, go morron! *Robert Gustavsson-röst*

Första "riktiga" veckan på det nya året har inletts, för mig i vilket fall. Finns kanske ni där ute som redan har haft några arbetsdagar, men inte jag! Jag har inget arbete, hehe...

Anyhow, nog tramsat om det. Om sisådär en och en halv timme ska jag vara nere på stan för att träffa min jobbcoach Ida, så nu tar jag det lite piano med en kopp kaffe innan jag ska stressa iväg. Dock ska lite saker hinnas med innan det. Mitt flottiga kaos till hår ska tvättas och jag ska byta om och ta på mig fejset, eller ja, lite foundation till de värsta områdena kanske räcker. Sedan packa väskan och ner till bussen! Orkar inte ta bilen och ävlas med parkering idag.

Så jag skickar en mysig morgonhälsning med kaffe i hand och margarin på huvudet!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback