Early morning rush

Oh my god, jag tror jag aldrig har skrivit ett så tidigt inlägg förut! Men nu är jag uppe i alla fall och ska förbereda lite infö dagens uppdrag. Ska packa ihop lite grejor och ta på mig mitt ansikte, sen åker jag ner till mittuniversitetet och ska stå och informera om klubben, och förhoppningsvis locka några handbollsmänniskor till lagen. En kille från herrlaget ska också vara där så jag får lite hjälp. Herregud, jag vet ju knappt något om herrlaget, haha!

Anyhow, först blir det frukost, sen det nödvändiga...och kanske lite onödvändiga saker...

Ha en trevlig dag allihopa!

Ciao



Morgontrött och utan ansiktet, haha!






Vad fin du är gumman! :)

2010-01-22 » 14:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback