Det är hon

HEj alla läsare och än en gång, gott nytt år till alla!

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton, det hade i alla fall jag. Bilder kommer senare under kvällen, för nu ska jag snart iväg till farmor och farfar så jag hinner inte riktigt just nu. Kan säga så mycket i alla fall, det var ganska lugnt...men samtidigt ganska vilt, ska förklara senare, hehe!

Nåja, nytt år, nya möjligheter! Gav ni några nyårslöften inför det nya året? Man kan säga att jag gjorde det, men det var mer som en liten begäran till mig själv, men man kanske kan se det som ett nyårslöfte. Det jag lovade mig själv var:

 

* Att våga mer och ta för mig

* Ta bättre hand om mig själv och inse mitt värde

 

Detta tror jag att jag ska kunna hålla och därför valde jag det. Sen finns det tusen andra saker jag skulle vilja lova, men det skulle jag kanske inte kunna hålla så det struntade jag i.

 

Nu måste jag dock röra på mig, ska ge mig iväg!

 

Trevlig eftermiddag mina läsare!

Ciao

   

 






» Sara

sv: Jag lyckades undvika det, fast jag blev aldrig attackerad heller! Så jag är nöjd =P



Tack så mycket! =) Jag tycker mycket om att sy klänningar så jag gjorde en nyårsklänning istället för att köpa en. Är väldigt nöjd själv! :)



Bra nyårslöften du har. Det är inte alltid man kommer ihåg att tänka på att uppskatta sig själv och vara nöjd med det man gör. Hoppas att fler tänker så, då blir det nog ett bra år i år! ;)

2010-01-02 » 23:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback