Cleanin' out my closet

Goddag bloggen och dess läsare!

Idag hade jag egentligen tänkt gå och kolla på handboll för herrarna skulle möta Nordmaling klockan ett. Meeeen nu blev det inte så då laget lämnat WO pga för få spelare. Nordmaling då, inte Sundsvall. Istället är hallen ledig i tre timmar och herrarna ska ha träning där första tiden, sen fick vi damer ha resten av tiden. Men det verkar som att ingen ville träna så jag antar att det inte blir nåt. Funderade ett tag skarpt på att fråga om jag fick vara med på herrarnas träning, men jag antar att jag är för feg (och dålig!) för att göra något sånt.

Därför ska jag ägna min dag åt något så roligt som...städning! Dam-da-daaa!

Rensa min garderob ska göras, plocka undan papper etc från skrivbord och sånt samt dammsuga och få allmän ordning på rummet mitt! Har jag tur hinner jag med en liten promenad också, men det är nästan 20 minus idag så vi får se om jag mäktar med det. Annars lägger jag mig väl i badet och tinar upp mig själv istället. Kvällen hade jag tänkt spendera med familjen, hoppas på god middag och lite allmänt mys framför TV:n efter veckan som varit!

Men nej, först ut är städningen, wish me luck!

Ciao



Mitt rum just nu...nästan! Bilden är några månader gammal, hehe...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback