Changes in a flash

Ingen riktigt bra bloggdag för mig idag, men man kan inte vara bäst jämnt, haha! Har i alla fall spenderat dagen med kära tremänning Johanna i Granloholm för foto samt en tur till hennes farmor och fika lite. Kom hem och sunkade till mig ordentligt med myskofta och raggsockar, men det tycker jag att det är värt. Det är verkligen kallt ute nu!

Roar mig med Spotify (min nya bästis?) medan Johanna ordnar en ny header till mig med lite bilder från dagens utflykt, men det kommer ändå gå lite i min egen fantasy-stil, annars blir det ju inte jag. Jag tror det kommer bli bra! Så det kommer vara rörig ommöblering ett tag nu innan det blir bra, hehe!

Nä, nu ska jag sluta för tillfället, ha det bra!

Ciao








Riktigt härlig bild :)

2010-01-07 » 18:53:20

Mysig bild :D

2010-01-07 » 22:31:12

var fasen tog headern vägen då?!

2010-01-08 » 12:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback