Aqua

Hej allihopa!

Så sakteliga börjar jag bli normal igen, och det känns riktigt bra. Idag ska jag träffa min lilla ängel Angelica och spendera eftermiddagen med henne. Bland annat ska vi åka till Alnö och simma, inte i havet dock, fy bubblan vad kallt! Hon har fått för sig att hon behöver träna upp sig inför sommaren. Pff, med hennes kropp behövs det inte tycker jag, men men, det är hennes beslut. Jag ska i alla fall med så jag får väl shapa till mig lite jag med. Sen åker vi väl hem till henne igen och bara umgås, kanske tittar på film. Tyvärr måste jag hem sedan, för ikväll börjar ju handbolls-EM!!! Lycka!

Första matchen för Sverige går ikväll klockan 20.25 på tv4, försnacket börjar dock 20.00 för den som vill se det. Själv ska jag få hjälp av pappa att fixa min TV com har lackat ur litegrann och bara får in ettan och tvåan. Då ska jag burra upp mig i sängen, kanske med lite glass och njuta av matchen!

 

Nej, nu går det bara utför, nu måste jag fixa mig och packa, sen ut med vovven innan jag åker!

 

Ha en underbar dag allihopa!

 

Ciao






Då vet man vad du ska göra ikväll va :P

2010-01-20 » 15:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback