All over again

Ett kort inlägg hinner jag med nu.

Fikat hemma hos Johanna hela eftermiddagen, självklart glömde jag, min idiot, hennes present hemma, nice work! I alla fall så åt vi lite rester till middag, sen har jag roat mig med Spotify och nya numret av Solo och ska snart fixa mig lite och sen hämta upp min bebis Angelica och hennes systrar för vi ska på bio. Angelicas systrar skulle se nån annan film men jag ska se Avatar (igen!) med Angelica, inte mig emot. Den var så himla bra!

I morgon väntar en dag med lilla tremänningen, det vankas photoshoot...och vanligt skitsnack förstås, haha! Det blir nog en bra dag, hoppas jag på, hehe!

Men nej, nu måste jag dra mig, vi hörs kanske senare efter bion!

Ciao






de blir en finfin dag de:D

2010-01-07 » 09:49:52

Hjälp mig att spara till en ny kamera!

Vill du ha en ny bloggdesign? Gå då in på min blogg och klicka på bildlänken som finns i menyn!

Designer från 25 kr!



Titta in!!!

2010-01-07 » 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback