Winning streak

God kväll alla där ute!

Har precis duschat och ska smörja in min lilla torrboll till kropp och vårda mina eksem. Själv använder jag en kräm från apoteket, men den luktar väl inte så himla gott.

Därför (och av ett dussin andra goa anledningar) är jag med och tävlar om en bodylotion från Delon, Delon Cocoa Butter, hos bästaste Simone! Tjejen med världens goaste attityd och coolaste bloggen (utom mig då, hrm, eller inte, haha) och ja...hoppas på en liten vinst!

Och här var det meningen att det skulle finnas lite bilder, men eftersom blogg.se verkar vara lite knas just nu så får man väl improvisera lite...

 

     OOOOOOO     OOOOOOO

     O                 O     O                 O

     O                 O     O                 O

     O                 O     O                 O

     O                 O     O                 O

     OOOOOOO     OOOOOOO

                           OOO

O                                                        O

O                                                        O

O                                                        O

O                                                        O

OOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

 

Ett gott skratt förlänger livet, hehe!

 

Godnatt alla läsare, hörs i morgon!

 

Ciao






sov så gott:D

2010-02-08 » 23:50:41

Haha du är ju grym med prickarna, för det ska vara ett happyface va..? Annars skäms jag :P

2010-02-10 » 13:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback