What a wonderful world

Ett stort förlåt till er läsare, men samtidigt ett stort tack för alla fina kommentarer jag har fått under helgen. Otroligt vad människor är söta!

Anyway, tänkte att jag skulle summera helgen litegranna för er, utan att avslöja för mycket, för ja...det är lite av "What happens in Torpshammar, stays in Torpshammar!" Hehe!

Kan börja med att berätta att helgen inte blev riktigt som jag tänkt mig, men den blev så mycket bättre. Det var så himla roligt! Jag vill mer än gärna göra om det, och det snart! Den braiga helgen började på fredag kväll, träningen vår blev inställd så jag hade hela kvällen på mig att packa, sedan tog jag bilen och drog iväg för att handla lite innan den långa resan till T-hammar började. En påse chips och lite dricka hängde med. Det var faktiskt lite läskigt att åka för på många ställen fanns det ingen gatubelysning så det blev nästan som att köra in i en stor svart vägg, i alla fall tills helljuset åkte på, haha! Kom fram till Jonna och fick en rundtur i hennes fina lägenhet. Den var sjukt mycket större än jag trodde! Vad vi gjorde på kvällen är lite blurrigt, men det vart mycket dator och massa TV, haha! Dessutom drygade vi lite med en gemensam kompis, tills vi kom på en briljant idé. Vi frågade personen (som jag tyvärr tror vill vara lite anonym så jag kallar peronen Y, bara för att X är så vanligt, haha!) om den ville komma till oss och umgås med oss under helgen. Förvånandsvärt svarade Y ja, så nästa dag kom Y med tåget. Vi gick allihopa och handlade lite, sen bakade vi bullar och kolakakor hemma i lägenheten. Kan tillägga att de blev väldigt goda, och väldigt stora, i alla fall Y's bullar. Efter det fastnade vi framför TV:n tills vi blev för hungriga så vi gjorde middag, en supergod köttgryta med ris till. Helt sjukt asså vad god den blev! Och lite cola till det!

Efter maten blev det TV-tittande igen, massa OS...Vi blev rejält trötta, men samtidigt ville vi inte sova. Fast vi tänkte sova där ett tag, så vi drog ut Jonnas bäddsoffa där det var tänkt att Y skulle sova. Istället blev det vi allihopa som kurade ihop oss ett tag framför OS. Till slut fick vi nog av att vara trötta så vad gjorde vi? Jo, vi klädde på oss och gick ut i snön och brottades. Fy fan vad kul det var! Okej, det gjorde ont några gånger, men vafan, man är väl inte klen? Haha!

Resten av...ja, av natten egentligen låg vi i en hög i bäddsoffan med täcken och kuddar och kollade på OS medan jag masserade både Jonna och Y i kalufsen, haha! Tror att de gillade det skarpt! Fram emot halv sju tror jag att vi fick nog och Jonna gick till dubbelsängen för att sova. Av ren lathet följde jag inte med utan jag sov i bäddsoffan med Y den natten. Jag tyckte det gick helt okej, men tydligen hade jag tagit upp hela sängen när jag sov så Y fick inte plats. Hmm, undrar hur jag sover egentligen?

På söndagen blev det mest packande och städande, sen åkte Y hem med mig, eller ja, jag skjutsade hem Y och sen åkte jag hem till farmor och farfar för en god middag!

Resten, det vill säga detaljer etc, behåller jag mellan oss tre!

Jag säger bara såhär:

Stort tack för den här helgen, kära vänner! Kärlek till er! ♥



Oj, det här blev ett grymt långt inläg, men det var det värt. Nu ska jag lata mig lite med Spotify och trevligt sällskap!

Ciao






Haha okej :D



Gör du då?

2010-02-16 » 18:20:43

Godnatt Madde, sov riktigt gott och ha en fin onsdag! :)

2010-02-17 » 00:39:59

Väldigt cute blogg du har ♥

Allt bra idag?

2010-02-17 » 00:56:26
» Filip

Haha vad menar du med "What happened i Torpshammar stays in Torpshammar" tyckte du berättade det mesta xD Närå men jag får väl hålla med, vi eller iaf jag hade jävligt kul i helgen :P

2010-02-17 » 10:10:18

Gott :D



Okej :)



Just nu sitter jag och dricker te, ska strax börja plugga! Sen blir det att hälsa på mormor och morfar på landet också. Vad ska du hitta på?

2010-02-17 » 10:15:13

Ahh :) Vad ska du göra idag då?

2010-02-17 » 10:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback