Veckans alla dagar

Måndag igen. En trasslig måndag med samtal hit och dig, möte med myndigehter (AF, haha) och ovissa beslut. Men fortsättningen på dagen hoppas jag ska bli bra. Ska "styrketräna" litegrann för vi måste handla pellets och dåblir det jag som åker på att packa in allt och ner i källaren. Jobbigt är det men det är skönt att få jobba lite! Kvällen spenderas som vanligt i Skönsbergshallen med träning och sen blir det väl ännu en kväll vid TV:n.

Måste bara få berätta en kul grej. Tog bussen hem från stan för kanske en och en halv timme sen och på bussen satt typ världens sötaste kille! Så underbara ögon och så fint ansikte! Så du pojke i beige jacka med röda hörlurar som åkte 2:an till Ljustadalen idag vid elvatiden, jag satt mitt emot dig och tycker du är asgullig!

Låter som ett desperat försök till något...men jag är ärlig, han var verkligen jättesöt!

Nä, nu ska det ordnas lunch till mor och mig själv. Ha det bra allihopa!

Ciao

 






» Frida

Hihi bra när bloggen kan användas som "annonsplats" hoppas han svarar!

2010-02-01 » 12:32:31

håller med kommentaren! ;)

fin blogg :)

2010-02-01 » 13:41:50

tacktack :)

allt bra med dig?

2010-02-02 » 15:28:33

Låter jobbigt det där. Hoppas att allt löser sig. Under tiden kanske vi kan skänka dig ett leende med vår nya hemsida? Vi kommer hålla på med ett projekt under tio veckor och vara gatumusikanter i Stockholm. Mindre skickliga musikvideos och bilder kommer upp dagligen. Hoppas du vill följa med på resan:)

2010-02-02 » 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback