Sunshine and snow

Idag skiner solen över Sundsvall vilket är så härligt att jag inte vet vad man ska göra, haha! Har varit ute och gått en promenad med lilla fröken päls och det kändes så bra att känna solen i ryggen! Vart riktigt varm nästan...trots 6 minusgrader. Men det är så det ska vara! En dag som den här skulle jag helst spendera i skidbacken eller på skridskobanan med mina vänner eller familj. Synd bara att min plånbok gapar tomt, sånär som på en ensam 100-lapp, men den ska räcka ett tag!



Men istället sitter jag inne och skriver blogginlägg just nu och funderar allvarlig på att ta en powernap och ladda inför ikväll. Kom i säng på tok för sent igår kväll och klev upp vid sju för att åka ner på stan. Gick på ett möte med min jobbcoach som bjöd på kaffe på ett mysigt café (STORT tack till dig för det!) och gick sen till AFM och lämnade ett papper. Så jag är lite trött nu...tror jag ska sova nån timme, sen måste jag väl börja förbereda middagen om jag ska få i mig någon mat innan jag drar. Ikväll blir det ingen kör och ingen träning, istället väntas en tuff hemmamatch mot forna(?) ärkerivalerna Sollefteå HK. Det kommer bli en stentuff match, och jag vill verkligen att det ska gå vägen ikväll. Men då måste jag vara pigg och rask, så ja...jag säger godnatt, haha, mitt på blanka dagen!

Hörs senare, sötnosar!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback