Sunny day, aha!

Hej till en underbar fredag! Solen skiner idag med, så underbart!

För att fira dett sitter jag inne, haha, och ser på asroliga The Big Bang Theory. Och innan nån börjar predika vad jag borde göra så kan jag be att få tala om att jag ska gå ut på promenad sedan med fröken päls! Så ja, jag ska nog tillgodose mitt behov av solljus! Sedan ska jag hem igen och packa litegrann så jag slipper göra det innan jag ska åka på träningen. Måste få med mig alla saker som behövs för en helg i bushen, haha! Eller ja, ska till Torpshammar och vara hos Jonna hela helgen, men det är nästan samma sak.

Nä, nu ska jag titta vidare, sen blir det promenad i solskenet!

Ha en underbar dag, kära läsare!

Ciao








Okej :) Nej jag har inget planerat, inte än i alla fall! Ska bara ta det lugnt för det mesta, har varit jättemycket dom senaste veckorna! :)



Hur kommer det sig att du ska dit?

2010-02-12 » 16:40:08

Ja då :D Aha vad kul, :D Bor du i närheten av Kiruna?

2010-02-12 » 18:12:32

Mysigt med solskens prommis :D

2010-02-12 » 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback