Summer nights

Ett mycket sent inlägg och trist nog blir det dagens enda. Känner inte för att blogga just nu...

I alla fall, jag klarade mig inatt från att kräkas så jag har nog inte åkt på hjärnskakning, dock känns det som jag har jordens baksmälla! Har konstant ont i knoppen, men hellre det än att ligga och spy som en gris. Är det något jag verkligen inte gillar så är det just att kräkas, tror jag har lite lätt fobi för det...

Dagen har varit trist...har varit ute på promenad med Mixa och dagdrömt så jag höll på att bli överkörd x antal gånger. Det är något med mig och dagdrömma. Jag gör det jämnt...jämnt, jämnt, jämnt! Okej, kanske inte, men åtminstonde en gång i halvtimmen. Kan vara bara små flashes till längre scener som spelas i huvudet. Ibland samma sak fast med annorlunda händelser, ibland minnen och ångrade beslut. Jag är en drömmare ut i fingerspetsarna, och en tänkare ner i tårna, haha!

Anyhow, just nu tänker jag på hur mycket jag längtar till sommaren och på allt jag vill/ska göra då! Jag har en STOR lust att klä mig i sommarkläder och ge mig iväg genom en ljummen sommarnatt med vänner eller kille och en massa musik. Bara leva och göra det man känner för! Har jag inte jobb i sommar så ska jag banne mig ge mig iväg på en roadtrip tror jag...med mina vänner...eller kanske själv?

Ni ser, jag är en drömmare!

Nu slutar jag, annars blir det här bara en massa blajja!

Ciao








okej härligt :)

nja lite småttt förkyld så där, annars toppen :)

kram

2010-02-02 » 18:33:53

Sov gott Madde! Hoppas din tisdag varit fin (med mycket snö^^)

2010-02-03 » 00:29:55

Hoppas att du mår bättre snart. Kom ihåg, ett skratt får en att må bättre- och vi försöker sprida skratt. Stort tack för stödet!!

2010-02-03 » 11:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback