Stone cold

God kväll alla godingar!

Jag skulle gärna tala om för er hur jobbigt det är för mig att skriva det här inlägget men jag tror jag sammanfattar det så här: 60 min intensiv latinozumba + ca 80 min pace! Mina armar har tillfälligt sagt upp sig. Hur som helst så har jag precis kommit ur duschen där jag värmt min frusna kropp efter att ha varit utanför dörren i 30 minusgrader. Och nej, jag skämtar inte, termometern visar faktiskt minus 30. I och för sig är det ju kväll och det är mörkt, men fasen, 30 minus! Det hade vi ju uppe i Gällivare! Jisses, vart är världen på väg egentligen?

Anyway, jag har lovat att skriva om helgen, men med tanke på hur mina armar beter sig så tror jag att jag skjuter upp det till i morgon och hoppas att de vill sammarbeta då.

Kvällen ska spenderas framför TV:n med en kopp te och mammas sällskap. CSI:NY är att vänta, sen tror jag att jag går i säng direkt, är fortfarande trött efter nattens äventyr!

Men tills vidare säger jag trevlig kväll så hörs vi!

Ciao








hehe sweet =) Ge mig lite tjejfilmertips om du kommer på ngn bra :P

2010-02-22 » 21:44:13

Ge oss värme nu! Förhoppningsvis är det inte -30 imorgon när vi ska uppträda... Men man vet ju aldrig. Tappert av dig!

2010-02-23 » 11:59:40

Jag tycker den är bra :D



Jag skrev ju prov i naturkunskap (biologi), men det gick bra tror jag! Det var faktiskt lättare än jag trodde! :O



Haha okej :) Vad gör du då?

2010-02-23 » 15:37:23

Jag sitter och lyssnar på musik :) Jaså vad blir det då?

2010-02-23 » 16:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback