Sirapsseghet

Goddag blogg + läsare och välkommen till torsdag.

Dagen har börjat med en olidligt seg morgon, snoozade säkert en timme och ville verkligen inte masa mig ur sängen. Sen så ringde telefonen så det blev bara till att hoppa ur sängen och svara. Pappa! Grinig av trötthet blev jag tillfrågad att väcka min lillebror, så jag drog på mig morgonrocken och klampade upp för trappen. Försökte förgäves väcka honom, mne när han är på det humöret är han värre än ett levande lik, hehe! Gav upp och gick ner för att göra frukost. Ingen aptit...

Satt i säkert en halvtimme och funderade på vad jag skulle äta, för äta bör man annars dör man! Fick ett litet fint infall och gjorde pancakes som avnjöts med lönnsirap och ett glas kall mjölk! Mums och mumma på det! Har pratat lite med mamma nu innan hon ska åka till jobbet och jag själv ska ta och byta om för att gå ut på promenad med fröken pälsboll, måste ju göra någon nytta, hehe! Synd bara att det är en mindre snöstorm ute idag, att det inte kan sluta snöa snart? Lägg till lite blåst och ni har dagens väder här i lilla Sundsvall.

 

Men nej, nu blir det ombytning och promenad, för nu har bror vaknat och dunkar sönder övervåningen, haha!

 

Trevlig torsdag allihopa!

 

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback