Short stop

Min torsdag ska fortsätta med dammsugning av huset, sedan ska jag underhålla mig med lite Lost innan middagen. Det var egentligen inget annat jag har att berätta nu så...

Ciao








Hej! Förlåt för sent svar men jag har inte hunnit blogga alls de senaste dagarna, har varit upptagen med skolan! Hoppas du har det bra i alla fall!



Hur är det med dig då? :)

2010-02-11 » 15:45:28

sv: jasså? Vad ska du göra där?? :) Ja det ska jag xD Du råkar inte ha några disney-prinsess filmer som du vill låna mig under helgen?(A)

2010-02-11 » 22:14:38

Hoppas den försvinner!



OK :) Jo med mig är det bara bra faktiskt! :D



Jag var på badminton träning innan, nu tänkte jag läsa lite :) Händer på lovet då?

2010-02-11 » 22:26:44

Godnatt snygging! hoppas du haft en mysig torsdag, dags för sängen :P

2010-02-12 » 01:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback