Ready to rock

God kväll bloggen, mår alla bra där ute?

Själv mår jag prima vagina, sitter i sängen och ser på film med Jonna liggandes i andra änden av sängen. Vi har precis gjort klart vårt bidrag till fikat på herrmatchen på söndag. Det blev apelsinrutor i långpanna...med grön glasyr, haha! När vi följde receptet blev förgen så himla ful, det såg oaptitligt ut, så vi drog i lite grön karamellfärg för att sätta lite stuns på det. Undrar om någon kommer vilja köpa den? Haha, återstår att se!

I morgon väntar den första av helgens matcher, denna gång mot Boden BK, sen på söndag blir det match emot Lillpite IF. Känns ganska bra inför matchen, invigde mina nya skor idag på träningen och det kändes bara bra, så länga man snör åt dom ordentligt, hehe!

Nä, nu ska jag lägga mig och se på filmen jag med, men tror jag kommer somna för den verkar ganska trist...plus att jag har en känsla av att det kommer dyka upp hajar i den och det tycker jag inte om...men vi får väl se!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni som kan göra nåt roligt, hehe!

Ciao








Jag vill veta din åsikt om Sverige. Vad är du nöjd och onöjd med? :)

2010-02-06 » 00:23:35

Just nu väntar jag på att vi ska äta haha:D



Förresten ska du se melodifestivalen ikväll? :)

2010-02-06 » 19:29:43

Hallå tjejen! vad roar du dig med? :)

2010-02-07 » 14:05:19

Vad tyckte du då?



Jag ska strax sätta igång med lite läxor, kom hem för en stund sen! Gör du då?

2010-02-07 » 16:45:21

Jo det tycker jag med! Haha jag tycker det var typ hon och han Salem som var rätt bra, resten var ju askass :o

2010-02-07 » 18:31:07

Hahah den tyckte jag var skitdålig xD



Nåt kul som händer i veckan då? :)

2010-02-07 » 20:10:21

Lycka till då! Nej här blir det vanliga, skola och så, sen har vi idrottsdag på tisdag så det kan bli rätt kul :) Och sen är det sportlov :D:D

2010-02-07 » 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback