Needles and pins

Ett kort inlägg hinner jag nog med innan jag ska ge mig iväg för att hämta mamma. Vi ska dra ner på stan tillsammans och botanisera lite, skulle kolla på ett par skor till brorsan också. Sen ikväll blir det kör och träning, men det lär jag nog kunna skriva mer om när jag kommer hem.

Bara för att så får ni en liten outfitbild av mig...

Okej, jag fastnade inte på helkroppsbild så ni får nöja er med en ansiktslook!



Sjal - Present
Armband - Guldfynd
Örhängen - Julklapp

På mig har jag ett linne med dödskallar och rosor (som jag tidigare bloggat om) från Gina tricot samt svarta jeansleggings från Cubus. Till det blir det väl mina bikerstövlar från Din Sko. Lite kul faktiskt, för nu är det ju jätteinne med såna stövlar, och jag köpte mina för säkert två år sedan. Woo-hoo, jag var före modet för en gångs skull, hehe!

Nä, nu ska jag röra på mig, see ya later, sötnosar!

Trevlig dag allihopa!

Ciao






Hej, allt bra? :)

2010-02-03 » 15:27:13

söt!

tack så mycke :)

2010-02-03 » 16:32:06

sV: Haha XD Jag tycker upp lite svar då och då i bloggen, så angående pojkvännen där så komemr det med :D



Sån frisyr vill jag också kunna ha nu bara för det, snyggt!

2010-02-03 » 17:27:16

hihih :)

2010-02-03 » 17:59:17

Jo det är bara bra, tack :D



Jag tänkte läsa lite gran nu strax, har en bok för tyskan jag ska läsa. Gör du då?

2010-02-03 » 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback