Movie star

Hemma från min bio-dejt med farmor, hehe! Filmen var helt okej, långt ifrån den bästa jag har sett, men ändå sevärd. Dock är jag glad att jag inte behövde betala biljetten själv för jag tror, med facit i hand, att jag i så fall skulle känna lite att jag lagt ut pengar i onödan. Men men, gullig på nåt sätt var den i alla fall! Passade även på att bli medlem i bioklubben, för nu jävlar kommer det många filmer framöver som jag vill se! Prinsessan och grodan, Alice in wonderland, Percy och jakten på åskviggen, Valentine´s day...ja, listan kan göras oändlig! Filmer är nog något av det bästa jag vet! Underbart!

Anyhow, ska tillbringa kvällen framför TV:n, först blir det CSI:Miami med familjen, sen lägger jag mig nog i sängen och ser nåt avsnitt av Lost innan John Blund hälsar på!

Men just nu önskar jag alla mina läsare en fortsatt trevlig kväll och ja...hinner jag inte med ett till inlägg innan jag lägger mig så säger jag tack och godnatt!

Ciao



Sawyer och Kate, ett av favoritparen i Lost, hehe!






Okej, :)



Jag tänkte ta det lugnt, får se vad som händer!



2010-02-04 » 21:23:34

Hett! :D

2010-02-05 » 10:01:47

Nu finns en ny sångvideo uppe, kolla gärna sötnos:) kramar

2010-02-05 » 14:19:40

Okej, :)



Allt bra idag då?

2010-02-05 » 14:44:12

:D



Allt bra idag då?

2010-02-05 » 15:46:40

Hallå tjejen! Vad gör du ikväll?

2010-02-05 » 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback