Måndag, tisdag, onsdag

Godagens i bloggen och hej till ännu en onsdag!

Igår blev det inte mycket bloggande efter mitt mastodontinlägg om helgen, men jag skyller på att jag fastnade framfrö OS, samt en god semelfika med mamma och pappa. Konstigt nog hade jag jättesvårt att somna när jag väl gott och lagt mig, trots att jag var jättetrött. Men jag antar att det är sånt som händer...Måste skärpa mig nu och vända tillbaka dygnet innan helgen, haha!

Problemet med det är väl att det är sen träning ikväll vilket equals sen "gå och lägga mig"-tid vilket equals...ja, ni fattar! Men å andra sidan, till helgen är det matchhelg, och för att klara matcher måste man träna! Aperopå träning också, ikväll får jag äntligen sjunga igen med kören! Missade ju förra gången tack vare våran match mot Sollefteå, men ikväll, då jävlar!

Inann dess ska jag göra lite nytta och städa på mitt rum samt börja spåna lite på vad jag ska packa till i helgen, det blir en riktig långhelg då vi åker redan tolv på fredag och ja, gud vet när vi kommer hem, haha! Helgens matcher går nämligen i Kiruna samt i Gällivare, och att åka buss dit tar sin lilla tid. Har hört skrämmande rykten om att det tar typ tolv timmar. Tolv timmar i en buss! Jisses alltså, iPod och en bra bok låter som ett måste! Sen tror jag att jag ska ta med mig några filmer också som vi kan se i bussen, fast det lär väl många andra göra också, haha!

Nä, nu ska jag sätta fart. Ha en trevlig onsdag alla goa läsare!

Ciao







awe så litye så :), allt bra med dig idag?



=)

2010-02-17 » 11:06:47

Jag ska till mormor och morfar sen, fast nu blir det plugg först! :P

2010-02-17 » 11:22:05

Vad är det du tränar?

2010-02-17 » 11:22:12

oh vad gott, jag ska snart börja på middagen här hemma:) Har du själv gjort din header? Den är söt =)



Du hade inte haft lust att rösta på mig i en tävling där man kan bli omslagsmodell för en bröllops tidning? Hade verkligen betytt jätte mycket för mig ♥

2010-02-17 » 12:58:19

Hur går det då?

2010-02-17 » 15:01:14

Hehe ja men det behöver inte se vanligt ut, det ovanliga gör dem speciella :)



Awe tack vad gullig du är..:)

Vad hittar du på ikväll?

2010-02-17 » 17:57:17

Haha, :) Nej men det är ju roligast att vara med, kommer aldrig komma i nån serie på min badminton heller haha :D

2010-02-17 » 18:54:33

oh vad skoj, vad tränar du då? =)

Jag har jobbat lite sen nu så sitter jag och svarar på alla era fina kommentarer :)



kram

2010-02-18 » 00:01:02

oh ja det minns jag bara från skolan, skit skoj var det :) Host när man väl förstod reglerna. hehe :)



Jag jobbar i hemtjänsten :)

2010-02-18 » 00:06:57

okej, tävlar ni mycket eller kör matcher menar jag? =)

2010-02-18 » 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback