I´m sitting here in a boring room

God kväll bloggen.

Dags för ett litet godnattinlägg innan John Blund hälsar på. Dagen har förflutit som den bör egentligen, med kör och träning. Dock blev jag lite less för jag hann inte äta middag innan jag åkte på kören, det tog längre tid att göra än jag trodde. Som tur var, hrm, så hade en tjej på kören med sig semlor som vi skulle fika, så ja...vad säger man? Två semlor plus en kopp kaffe blev min "middag" innan jag drog iväg på träning. Träningen i sig gick väl hyffsad, kändes lite tungt i kroppen, men jag tror det beror på semlorna, haha! Efter det duschade jag där och gjorde Jonna sällskap, skjutsade sedan henne till tåget vid halv elva och åkte ut till Birsta för att hämta mamma efter jobbet.

Inte så märkvärdig kväll med andra ord!

Nu ska jag bara besöka badrummet en sista gång och sen nanna kudden, hehe!

Sov gott mina underbara läsare!

Ciao

   

 






Okej :) Men det är skoj!



Vad ska du hitta på idag då? =)

2010-02-18 » 11:09:56

godmorgon =)

2010-02-18 » 11:26:01

oh vad skoj:), Jag ska ta det lugnt,plugga och inreda lite =)

2010-02-18 » 11:39:30

Jo men jag har ju inte direkt satsat på det så jag kommer nog inte långt.. haha.



Jag kom nyss hem från en dag på stan och pizza :D Vad gör du då?

2010-02-18 » 15:00:34

awe tack så mycket :) Vad ska du hitta på i helgen? =)

2010-02-18 » 16:19:40

så söt du är gumman :D

2010-02-18 » 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback