Honey I´m home

Hej hopp alla små sockertoppar!

Har precis ätit lunch denna måndag och sitter och slappar litegrann för jag är så grymt trött efter helgens bravader! Jag ska berätta allting senare, säkert i ett megalångt inlägg, men först tror jag att jag ska ta en promenad med Mixa innan solen försvinner. Ikväll väntar ett dubbelt träningspass med mamma då vi har ställt in våran handbollsträning. Tro mig när jag säger att jag kommer vara gristrött ikväll! Kommer säkert somna i soffan kollandes på CSI, haha!

Aja, vi hörs senare sötnosar, nu blir det promenad!

Ciao








Nawh :) ja :) Haft en bra start på veckan sötnos? =)

2010-02-22 » 14:55:34

OK :)

Jo med mig är det bara bra, ska plugga nu strax!



Vad tycker du om den nya Black Eyed Peas videon till "Imma Be Rocking that Body"? :D

2010-02-22 » 18:20:01

hehe =) JAg är bara hemma och är sjuk, var gör du ? =)

2010-02-22 » 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback