Darkness crawls into your bones

God kväll!

Jag ska bara skriva ett litet miniinlägg innan jag ska hälsa på i drömmarnas land och tagga inför i morgon. Hela kvällen har varit en enda röra, började med packning och chattande, fortsatte med en promenad med fröken päls med bra musik i öronen, sedan hem och tog ett underbart bad och lyssnade på massa fin musik, sen har kvällen avslutats med en massa musikutbytande med peson Y, det vill säga Filip, samt ett sista samtal med mamma innan jag far.

I morgon gäller det, en nästan tolv timmars lång bussresa upp till Kiruna. Någon som har förslag på sysselsättning, haha?

Anyhow, nu tackar jag för mig och säger godnatt!

Puss alla finisar!

Ciao



Jag vet, jag är snygg...*host*






hehe när precis:), awe vad härligt!♥

Du får sova gott Godnatt♥

2010-02-19 » 00:51:28

hihi:D

2010-02-19 » 07:11:43

Allt bra med dig? :)

Ser du möjligen vem kändisen är? Om du gissar rätt får du en länk :)

Kram!

2010-02-19 » 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback