Sista morgonen i Umeå

Jag vet, jag vet, jag ligger sjukt efter med listan, men jag har haft så mycket att göra att det har inte varit riktgit prio ett med bloggen, även om jag har haft mycket att kunna skriva om. Sen sist har det hänt...tja, damlandslaget har tagit ett historiskt EM-silver, jag har varit på julfika hos tanten jag bor hos (fick även en julklapp-hemstickade vantar, hon är för söt!!!), tvättat till midnatt, fixat inför dagens mini-lektion, pratat med lillebror lite och bara varit allmänt virrig...

Det snurrar i min skalle! - som familjen skulle ha sagt.

Idga har vi iaf sista seminariumet inför jul, det sista för året, och vi ska ha mini-lektion med resten av gruppen plus den andra gruppen som brukar vara med. Jag är lite nervös men jag tror på min och Elins lektion! Det kommer bli svårt att hålla sig för skratt tror jag.

I övrigt ska jag packa och städa på eftermiddagen så det ser hyffsat fräscht ut här innan jag åker hem, kommer bli lite vemodigt att lämna Umeå efter denna fabulöst fantastiska höst/vinter som varit! Helt sinnessjukt egentligen! Men man får tänka på vad som väntar hemma...familj, vänner och julstök! Har blivit lovad en mor-dotter shoppingtur också i mellandagarna, hehe!

Men nä, nu ska jag äta upp resten av min frukost, sen bär det av till campus en sista gång detta år!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback