Rythm of the night

Hej hopp mina glada sockerpullor!

Idag är jag pepp! Har ätit en smarrig brunch sen skulle jag egentligen ha intervjuat den söta tanten jag bor hos inför min rapport, men hon var inte riktigt kry så vi tar det imorgon istället. Mer tid för mig att fixa mig innan jag går bort till campus och möter mina girls Mallan och Kicki. Staden ska göras idag och jag hoppas på att hitta lite nya partykläder. Dock känns det väl mindre kul att shoppa nu när mensen slagit till. Känner mig som en flodhäst med urinproblem...

Anyways, ikväll taggar vi upp ordentligt och kör en hejdundrande tentafest/födelsedagsfest! Jag hoppas bara att jag kan bli någorlunda nöjd med mig själv att jag kan visa mig där, haha! Men vafan, det är det som är det bästa, klassen har ju redan sett en dyngsvettig och skitig, så jämfört med det är väl allt en klar förbättring, hehe! Men är det party så är det. Måste slå en runda förbi glasbanken också, lite dricka behövs nog...

Men som sagt, ska försöka få lite fason på mig så är jag redo för en eftermiddag på stan!

Ciao

 

Random bild: USA 2008






Okej, se där ja :) Vad kul! :D Är glad du följer mig :D hur e de? kram

2010-12-03 » 11:33:05

Okej, vad kul! Ska jobba 17-21 :( inge kul men d får gå :P

2010-12-03 » 11:45:38

Ja precis, får ju det! :)

2010-12-03 » 11:51:13

Okej! :)

Du får med ha en bra dag :D kram

2010-12-03 » 11:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback