Proud Mary

Även om jag inte heter Mary så passar titeln in ganska bra. Jag är grymt stolt över min middag. Trodde jag skulle ta den enkla vägen och göra nåt lätt, typ makaroner och korv, men nej, jag tog mig i kragen och gjorde det jag tänkte på imorse, och jag tror att det blir gott!

Dagens middag:

Omelett med kalkon och fetaost, serverat med ruccola och paprika!

 

Så ja, nu blir det mat, sen är det handboll på fyran som gäller!

 

Ciao

 






sv: ja så är det absolut :) Jag tror tyvärr inte det då jag jobbar hela tiden över jul. Så det ska bli spännande och se om man ens har tid att fira sin tjugoårsdag :S

2010-12-15 » 18:55:32

sv: Jo men det är hotell så då äre bara att göra de som skas. Men får se kanske har modelljobb i helgen och då kanske man kan ta lite ledigt :)

2010-12-15 » 19:05:00

sv: Ja en reklamfilm för en jättestor kund. kan inte berätta så mycket men detta kan öppna typ tusen dörrar och är svinstort för mig verkligen :)

2010-12-15 » 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback