Nattuggla

Klockan har passerat halv två och jag sitter fortfarande uppe. Jag har gäspat litegranna men nu börjar tröttheten nästan övergå till speedadtjej_90...och jag börjar bli hungrig! Inte bra...får kanske göra mig en macka om jag ska orka fokusera.

Ja, jag sitter fortfarande med rapporten. Jag har gett mig fan på att den ska bli klar innan jag får vila, och den här gången ska jag fanimig hålla det! Som jag påpekade till Lorissa så är det typ bara 50% av alla gånger jag säger att jag pluggar som jag faktiskt gör det, men det låter så mycket bättre att säga det, man låter ambitiös, hehe! Jag kommer att göra en Pekkari känns det som och vara vaken hela natten med kaffe och macka. Död imorgon (senare idag) på föreläsningen, men då kan jag bli av med rapporten och kunna sova imorgon kväll!


 

I mina öron dundrar lite musik för att hålla mig vaken, myskläderna är på och snart ska jag väl göra mer kaffe. Funderar dock på att dra min filt om mig, det drar så dant från mina fönster. Nåväl, tillbaka till rapporten så får vi väl se om jag får en timmes sömn senare eller om jag är uppe nonstop...personligen tror jag mer på det sistnämnda, yippie!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback