Morgonpigg

Gomorron allihopa!

Har precis klivit ur duschen och ska sätta mig med lite frukost framför TV:n. Fördelen med att vara uppe så tidigt: man har tid att göra vad fasen man vill...nästan!

Å andra sidan så ha jag inte klivit upp rent tekniskt...jag har ju inte ens gått och lagt mig. Har nog inte varit uppe såhär länge sen i somras, sista dagen på gatufesten, och då sov jag ändå en-en och en halv timme på en gräsmatta. Hualigen! Det här gör jag inte om i alla fall kan jag säga, inte än på ett tag...möjligen nyår...

Så ja, jag skulle inte bli förvånad om det här blir jag idag...(men jag hoppas inte)

 

Ciao

PS. Rapportjäveln är klar iaf! Nåt positivt! Fast jag måste nog kolla så det inte är bara massa flum... DS.

 






älskar att vara uppe tidigare än jag behöver, så skönt :-)

2010-12-15 » 09:15:34

sv: Ja det är klart att det kan vara tungt att inse att man bör kanske ändra på sig själv. Men det viktigaste är inte att du kanske lyckas att ändra på dig helt utan i allafall att du försöker. Jag tycker inte man ska vara rädd för att ändra på sig själv när det saker man är missnöjd med. :)

2010-12-15 » 12:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback