Left

Gommorron.

Frukost intages i detta nu, sen blir det fix innan skolan. Eftermiddagen ska spenderas med rapportskrivande, nu jävlar ska den bli klar, det har jag bestämt mig för! I övrigt ska jag försöka få tag på tjejen/killen som har mitt eventuellt framtida studentrum så jag kan få komma och titta på det. Har ringt flera gånger men människan vill ju inte svara! Seeeeeeeeeeeeeegt.....

Men det var inte därför jag tänkte skriva faktiskt. Jag tänkte bara säga att jag känenr mig lite sviken...det gör lika ont varje gång man märker att man inte betyder så mycket för en person som man tror. Dock så hopppas jag att det bara är ett misförstånd elelr nåt liknande, men det skapar lite olust i mitt bröst. På plussidan dock så hade jag en fin konversation med Amelie igår, från min gamla kör. Hon sa så fint om mig så jag blev alldeles varm! ♥ Jag saknar Sundsvall en aning, men snart får jag komma hem.

Men det är en bit bort än så länge. Fokus på nuet, Madde, fokus!

Ciao

PS.
Det är -20 ute idag, hallelujah! NOT! DS.

 






Jag får spana in den :D Nu blir det ut i kylan.. :/

2010-12-14 » 11:30:36
» Alina

Börjar gilla din blogg riktigt starkt!! =)

2010-12-14 » 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback