Home

Nu mina fina, nu är jag hemma i Sundsvall igen! Kom hem tiiiiiiiidigt imorse och har idag haft fullt upp! Har lyckats göra undan mina intervjuer inför rapporten, har shoppat de sista julklapparna, samt hunnit med att träffa mina fina flickor för en lunch/fika/skitsnack. Synd bara att jag blev tvungen att gå så snabbt, måste göras om snart!!!

Nu sitter jag och äter apelsin samt tragglar igenom lite litteratur inför basgruppsarbete 9 som ska göras om typ 40 min...på msn! Kommer bli ytterst intressant...har aldrig varit med om nåt dylikt förut haha! Telefonkonferens har jag varit med om, men inte msnkonferens...

Nåja, förhoppningsvis går det bara bra och vi får klart arbetet, då kan jag ta det piano hela julhelgen, sååååå skönt! Imorgon blir det chill hela dagen, ska ta hand om lilla pälsbollen och slå in alla julklappar. På kvällen bjuder det väl traditionsenligt på granpyntning och pappa gör skinkan. Åh, vad jag tycker om att vara hemma!

Men tilläggas bör att jag idag kläckte ur mig att "gud, jag saknar umeå lite..." vilket genast ledde till diskussion om jag inte ville vara hemma och träffa alla. Klart jag vill, men med tanke på den underbara höst jag haft med så underbara människor så är det svårt att inte sakna det. Men i januari blir det dags igen! Bus och lek och plugg och stoj!

Men nu ska jag ta tag i litteraturen, så jag är någorlunda förberedd!

Ha det bra läsare!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback