Fix you

Intervjun är avklarad, hur kul som helst, jag behövde knappt fråga mina frågor, hon berättade allt och lite till. Sen blev jag kvar och fick kaffe och hembakta kakor och pratade massa med henne och hennes barnbarn som var där, hur jävla mysigt som helst! Hade gärna suttit där längre, men har nu börjat fixa mig inför kvällen och det går  väl hyffsat. Naglarna har fått färg och håret ser okej ut, bara smink och kläder kvar. Sen går jag bort till Malin så åker vi till Fanny.

Jag kommer lägga upp dag 11 lite senare innan jag går, så får ni se hur jag kommer se ut ikväll. Jag är ganska  nöjd med mitt val av kläder och jag hoppas att min blus sammarbetar...hehe! Köpte en ny sidenblus igår när jag var på stan med Kicki och Malin och den är lite lätt elektrisk trist nog. Men fick tips av expediten att gnugga lite schampoo på den, hoppas att det funkar! Är det någon som har nåt annat tips så är jag öppen för förslag!

Anyhow, nu har naglarna snart torkat så jag ska ge mig på sminket. Det blir en lite lätt vintrig sminkning, tror det blir vitt med lite silverstänk i...

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback