Finaste ni! <3

Åååååh, jag kan inte låta bli att tillägna ett litet extrainlägg om min bästa vän. Angelica är och förblir min bästa vän, men jag vill att ni också ska veta hur mycket ni betyder för mig!

Blev helt tårögd när jag läste Käs inlägg på denna punkt, och jag tänker inte ens försöka komma i närheten av att uttrycka min kärlek till henne, eller för Emma och Johanna för den delen, på samma fina sätt som hon gjort! Allt jag kan säga är att jag älskar er, från det djupaste djup av mitt hjärta, och det kommer inte förändras!

 

Alltid vi! ♥

(och jag skämtar inte när jag sa att jag blev tårögd, var fan tacksam att jag inte hade nån mascara, haha!)

Nu ska jag råplugga i ca 40 minuter, sen ska jag rensa skallen och se på filmen som Emma tipsade mig om, Vicky Christina Barcelona. Annars kommer min hjärna vara helt toastad när jag går och sover.

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback