Dagens...

Hej hopp mina solstrålar!

Frukost intaget så nu kan min minst sagt stressiga dag börja! Jag har tusen saker att göra känns det som, så jag tänkte göra en liten lista så kan jag checka av dom eftersom.

* Fixa till rapporten och lämna in till Pennan
* Sy klart min klänning
* Fixa accessoar till klänningen
* Fixa mig
* Plugga...?

Ett stort frågetecken på plugga-delen, men går det smidigt med resten så kanske jag hinner med litegrann. Men prio blir nog som listan står, eventuellt att jag klämmer in ett besök på Mariehem för att våldgästa människan som har mitt eventuellt framtida boende, jag är så jävla less på att inte få något svar!

Kvällen bjuder på fest, den sista klassammankomsten innan jul. Lite vemodigt, men vi ses ju igen efter nyår! Kommer längta ihjäl mig efter dom! ♥ Men som tur är så finns de bästa flickorna hemma som kan trösta mig, hehe!

 

Men nu ska jag sätta lite fart, annars kommer hela planeringen falera...Ha en bra dag!

 

Ciao

PS. Klarade godkänt på min tenta fick jag reda på igår, gissa om jag är lycklig?! DS.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback