Dag 25 - En första

Jag är inte helt säker på vad som menas med den här punkten, hur jag ska tolka den. Det finns mycket som skulle kunna vara min första...min första kyss, min första cykel, min första skoldag, min första gång jag var riktigt rädd, ja ni fattar poängen!

Så ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska välja för nåt...

Jag skulle kunna göra det enkelt för mig, vilket jag tror jag gör, och tar den första bilden jag lade upp på den här bloggen. Eller ja, vi tar den första bilden på mig. De kan vara kul att se hur jag har förändrats sen dess.

 

Den första bilden på mig som lades upp här...jag har nog inte förändrats så mycket. De förändringar som skett är mer inombords!

 

Men nu tackar jag för mig ikväll! Ha en bra fortsatt kväll mina läsare!

 

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback