Dag 23 - Det här får mig att må bättre

Det finns mycket som får mig att må bättre, allt beroende på situation. Ibland mår jag allra bäst om jag får vara ifred och ligga i ett varmt bad eller helt nekelt bara vara själv med mina egna tankar. Andra gånger hjälper det att träffa mina vänner och bara prata eller göra något kul. Men alla gånger behöver vi inte göra något kul, det räcker med att bara prata, eller bara vara. Ibland är tystnaden och närheten tillräckligt.

Andra gånger hjälper ett roligt klipp eller en bra film, eller bra musik. Musik fungerar i princip alltid, det finns liksom alltid nån musik som passar sinnesstämningen på ett eller annat vis. Musik i kombo med nåt annat bra blir bara ännu bättre!

Eller så gör jag en aggretionstur till gymet och slår skiten ur en sandsäck eller plågar mig vid maskinerna...eller så tar jag till det mest basic jag kan komma på...jag hälsar på hos mina gamla vänenr som aldrig sviker:

Ben & Jerry!


Nu ska jag hoppa i duschen och sen läsa litegrann! Ha det bra!

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback