Dag 22 - Det här upprör mig

Det finns faktiskt ganska lite som gör mig riktigt, riktigt upprörd, men några saker vet jag kan göra mig vansinnig. Framförallt så tar jag alltid illa vid mig om någon pratar illa om min familj eller mina vänner. Jag har så många gånger fått höra hemska rykten om mina vänner som inte alls stämmer och det gör så ont i mig att veta att någon sagt så om dem, och framförallt att folk tror på det! Visst, jag blir vansinnig av att höra rykten om mig själv också men på nåt sätt så intar jag större försvarsposition när det är mina nära det handlar om.

I övrigt så stör jag mig mycket på folk som häver ur sig åsikter och kommentarer som inte har någon som helst grund. Ett strålande exempel är bloggvärlden och alla dessa bloggbråk och skit. Vissa gånger vill jag bara kräkas på hur idiotiska folk kan vara och hur lite folk kan om vissa saker. Visst, alla har ju rätt till en åsikt, men varför dra alla över en kam?

Jag kan säkert räkna upp flera andra småsaker som jag finner störande och irriterande, men det ligger lite mer utanför mig så jag lämnar det till senare diskussion.

Nu ska jag gotta mig i Sveriges semifinal-plats i EM och läsa lite litteratur inför morgondagen, sen komemr jag nog slockna snabbt som fan! Är så sjukt trött trots min lilla powernap tidigare idag.

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback