Dag 20 - Den här månaden

Hej hopp!

Luciatåget hos grabbarna blev en succé  som följdes av gofika (med alldeles för mycket knäck, haha) och musiklek med jullåtar som tema! Tilläggas bör att mitt lag vann...såklart, hehe!

Anyhow, nu över till dagens punkt på listan: den här månaden.

December har nästan nått alvvägs och än så länge så har jag haft tenta med tillhörande fest, som bjöd på både ett och annat. Jag har fått dåliga nyheter i form av två dödsbesked och båda gångerna så blev jag riktigt chockad och insåg hur fort det kan gå elelr hur lite man vet...Vidare så har jag varit ledig alltför mycket, men ändå pluggat en massa. Jag har haft massa mys hos Malin och även här hemma själv. Har tragglat med min sabla rapport och jag har börjat få ångest inför kommande plugg. Har jag glömt något? Jooo, jag har varit på julfest också, med en urspårad utgång efteråt. No comments på den!

Vad har då resten av december att bjuda på? Ja, en massa, massa plugg, lite seminarium, lite föreläsningar, en slutgiltig fest med klassen innan jul. Sen är det ju såklart jul, vilken jag hoppas blir underbar och mysig! På juldagen ryktas det om en utgång med tjejerna och på nyår har jag inte en aning om vad som ska hända, men det löser sig väl. Eventuellt komemr det bli här i Umeå då jag kanske flyttar sista december, men det får vi se. Sen ska jag hinna med en handboillsmatch också i mellandagarna. Det vankas hemvändar/veteranmatch och vi får väl se hur det går...har ju knappt lirat nåt sen i somras...

Ja, det var väl allt för den här punkten...ha en bra kväll!

Ciao

 






sv: :)



Har du någon favoritdoft av Body Butter från The Body Shop? Ska önska mig sådan i julklapp och behöver lite inspiration :)

2010-12-14 » 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback