Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Födelsedagar...alltid lika kul! Nästan...

Jag tror inte jag har någon speciell favoritfödelsedag, alla har sin egen charm. Men dom senaste jag haft har varit ganska bra, trots att man vuxit ifrån den värsta hetsen med presenter och sånt. Jag tror att dom senaste har varit så bra för att jag har haft mina riktiga vänner närvarande, och det betyder mycket för en fest, även om man bara tar det lugnt och sitter och pratar så blir allt mycket bättre med rätt sällskap.

Så ja, jag kan nog inte riktigt välja någon för denna punkt, jag säger som Lulu gjorde om sitt minne, "jag väntar fortfarande på det bästa..."

Och med det tackar jag för mig denna kväll, nu ska jag dansa runt och se flummig ut på mitt rum i min ensamhet, och fortsätta dryga med folk, mohaha!

Ciao

Min senaste födelsedag, kidnappad och utklädd...folk trodde vi hade möhippa...






haha ja, det ser verkligen ut som möhippa :D

2010-12-12 » 17:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback