Dag 15 - Mina drömmar

Jag är nu halvvägs in på listan och dagens punkt handlar om mina drömmar. Jag skulle lätt kunna fylla flera sidor med mina knäppa drömamr som jag har, det är nästan alltid olika med olika knäppa inslag och väldigt ofta drömmer jag sanndrömmar, eller halvsanna med bara korn av sanning. Det värsta jag varit med om måste ha varit nån gång nu i oktober på en av lektionerna i första kursen när vi satt i ring och lyssnade på läraren och jag fick en hysteriskt stark känsla av deja vú...

Förklaring: Jag hade drömt om samma plats, samma människor och situation...för tio år sen! Fattar ni, tio fucking år sen?! Helt sinnessjukt...

 

Anyhow, jag tänkte lämna mina såna drömmar och faktiskt ägna lite tid åt mina framtidsdrömmar. Ganska simpla är dom, så jag har gott hopp om att få dom infriade.

 

1. Gifta mig med en underbar karl

2. Bosätta mig i ett vackert hus vid havet (alltid varit en dröm!)

3. Få barn

4. Ha ett roligt jobb som jag trivs med (är på god väg med denna utbildning!)

5. Ha ett allmänt bra liv...

 

Inte nödvändigtvis i denna ordning, men you get the point! Sen har jag en undantryckt dröm om att få dö innan alla mina kära gör det, helt enkelt för att jag är rädd för den dag då mina älskade börjar lämna mig. Jag vet att det nästan är omöjligt att detta ska hända, och det är inget jag strävar efter, men det är en dröm...men jag tror jag kanske får räkna den som en dröm/mardröm.

 

Jaja, nu ska jag återgå till min rapport ett tag till, sen blir det sängen!

 

Puss på er, läsare!

 

Ciao

 






» Mamma

Jag vill också bo i ett hus vid havet!

Vi kanske ska slå våra påsar ihop ;-)

2010-12-08 » 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback